mijn eerste dag op landal wirfttal - Reisverslag uit Stadtkyll, Duitsland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu mijn eerste dag op landal wirfttal - Reisverslag uit Stadtkyll, Duitsland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu

mijn eerste dag op landal wirfttal

Blijf op de hoogte en volg Daphne

27 Juli 2013 | Duitsland, Stadtkyll

Eindelijk ben ik dan op Landal Wirfttal! Gelijk de dag dat we aankwamen, mochten we beginnen. Eerst een uurtje geschmikt en daar in het bollopak! Dat was echt super leuk en ook heel warm. Ook heb ik meegedaan met de minidisco met o.a het liedje 'ik ben een kopje'. 's Avonds mocht ik meedoen bij de verrassingsactiviteit.
Ik heb dus zeker niet stil gezeten. Na die activiteit gingen bij het huisje gezellig wat drinken. En het werd laat maar ik ben niet moe gelukkig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Recreatie leerling. Stage bezoeken. Hier kunnen jullie mij volgen op de spannende avonturen die ik ga beleven op stage.

Actief sinds 26 Juni 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 3906

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Mijn eerste stage: Landal Wirftal

Landen bezocht: