stage leerjaar 2/3 de eerste 3 weken - Reisverslag uit Offingawier, Nederland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu stage leerjaar 2/3 de eerste 3 weken - Reisverslag uit Offingawier, Nederland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu

stage leerjaar 2/3 de eerste 3 weken

Door: Daphne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Mei 2014 | Nederland, Offingawier

Op 10 april ben ik vanuit Brabant helemaal naar het noorden van Nederland gereden met mijn ouders. Daar aangekomen mocht ik het eerste weekje in een chalet slapen. Dat was lekker luxe zeker vergeleken waar ik nu al twee weken slaap. Die eerste week werd het seizoen van het park geopend met een leuk Tirolerfeest. Daar deed ik als tirolelmeisje de bediening en daarna stond ik ook bij het sneeuwbal gooien. Later waren er zelfs mensen die mij daar van herkende dus had een goedgoede eerste indruk gemaakt. Na een week in het luxe chaletje te hebben gezeten moest ik naar het minder luxe maar wel meer sfeervolle kabouterdorp en blauwe keet toe. De blauwe keet is het gedeelte waar ik slaap het heet een blauwe keet omdat het dat gewoon is. Het kabouterdorp heet zo omdat het allemaal hutjes zijn en in 1 hutje staat een klein stoeltje en daarom het het dus kabouterdorp. In een grotere hut zit de woonkamer en de keuken. Tot aan Pasen was ik daar alleen. Maar toen kwamen er twee jongens mij gezelschap houden. Toen was de rust in het verblijf weg, maar op een goede manier. Elke avond na werk was super gezellig van film kijken tot gewoon over onzin dingen praten en zelfs mama appelsap in liedjes gevonden. En natuurlijk als volgenvolgens mij op elk stage adres een drankspelletje. Maar natuurlijk wel optijd stoppen. Het werk gaat goed. Maar kan natuurlijk altijd beter. Zeker moet ik nog veel leren in de horeca maar het gaat de goede kant op heb nog maar 2 keer wat laten vallen maar gelukkig niks over gasten. Wel over mijn eigen hand warme koffie maar daar voel ik niks meer van. Ook hen ik mijn eigen typetje Malle Martine dit typetje ben ik tijden avondverhaal(meeleeftheater). Die avondverhalen moeten we zelf schrijven. Dat lijkt makkelijk voor iemand die scripts schrijf maar dat is het niet. Je moet op een hele andere manier het opschrijven niet hele stukken tekst die je uit je hoofd moet leren maar een rode draad. Gelukkig helpen ze me wel een beetje. Ik heb ook al een vossenjacht georganiseerd die ging ook goed.
Nou dit heb ik dus onder andere gedaan de eerste drie weken. Heb nog wel meer gedaan maar dan word dit wel een heel lang stuk. Ben trouwens ook naar Leeuwarden geweest. Een ik ben ten huwelijk gevraagd Door iemand van de technische dienst met een ring die hoort bij de levensgrote vier op een rij spel. Dus dat krijg ik nog heel mijn stage periode te horen haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Recreatie leerling. Stage bezoeken. Hier kunnen jullie mij volgen op de spannende avonturen die ik ga beleven op stage.

Actief sinds 26 Juni 2013
Verslag gelezen: 1381
Totaal aantal bezoekers 3904

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Mijn eerste stage: Landal Wirftal

Landen bezocht: