de eerste week - Reisverslag uit Stadtkyll, Duitsland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Stadtkyll, Duitsland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu

de eerste week

Door: Daphne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 Augustus 2013 | Duitsland, Stadtkyll

Ik zit nu al een week en twee dagen op landal wirfttal. En ik heb het super naar mijn zin. De tweede avond gingen we gelijk al met de hele groep naar de kermis in Gerolstein. Dat was echt super leuk. Voor de rest van de week lekker gewerkt met o.a schminken knutselen basketbal. Ook was woensdag Bollo jarig en werd hij acht jaar. Op een donderdagavond gingen we voor het eerst verstoppertje in het donker doen, dat was echt super leuk! Op een vrijdag moesten we helaas afschijd nemen van onze super gezellige collega Daniël en kwam iemand anders er voor in de plaats. De sfeer is nu heel anders maar zal uiteindelijk wel beter worden.

Daphne

Recreatie leerling. Stage bezoeken. Hier kunnen jullie mij volgen op de spannende avonturen die ik ga beleven op stage.

Actief sinds 26 Juni 2013