Nog 3 weken! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu Nog 3 weken! - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Daphne Nijs - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!

Door: Daphne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Daphne

05 Juli 2013 | Nederland, Dinteloord

Nog drie weken en dan is het zo ver, dan ga ik op stabe!
Ik heb mijn lijstje al klaar van wat ik allemaal mee moet nemen.
De contracten heb ik ook al ondertekend dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken! Nu hem alleen niet vergeten mee te nemen naar Duitsland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Recreatie leerling. Stage bezoeken. Hier kunnen jullie mij volgen op de spannende avonturen die ik ga beleven op stage.

Actief sinds 26 Juni 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 3913

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Mijn eerste stage: Landal Wirftal

Landen bezocht: